18 Random Facts About Me TAG!
Sunday, April 7, 2013 | 2:21 AM | 2 weird people
Assalamualaikum, heyy guys, im back! :D

So, today I'm gonna share with you 18 facts about myself of course :D why 18? sebab saya berumur 18 tahun, tahun ini pada 30 Ogos 2013 dan saya seorang yang suka blogging secara spontaneous! what came out from my mind, i just write it away :D

♥ ♥ 

Nama sebenar aku aka nama dalam surat branak/IC/kad library/nama tak glemer aku ialah Nur Alia Saqina bt Mohd Yusoff. aku lebih dikenali sebagai Ya, Yaya, Alya n nama paling glemer yang aku penah ada stakat ni is Alialicious delicious, bhaha over kau nyah!

disebabkan aku ni dok kat penang dah bertahun, ghamai jugak la kawan aku tak tau/tak ingat yang aku ni bukan anak jati penang. ish ghase macam nak penampo je sorang2, asik tak ingat je aku asal mane. huhu, I orang Johoq ok, branak kat Muaq sana :DD

aku anak sulung, ada 4 orang adik which is aku sayang 2 orang je, lagi 2 orang keje nak auta aku tiap masa. kiranya aku ni dibuli adik sendiri la, cis

semua orang sedia maklum(eceh ayat mcm dalam surat rasmi) yang aku ni suka gila buat kek, cupcake apekejadah semua2 tu, tapi aku ada kelemahan yang sangat tak best. aku tak tahan dengan haba dari oven, T_____T bila bukak je oven, nak bawak keluar kek, aku pening kepala terus. huuu, rasa nak pitam pun ada. how sad :(

Aku suka tengok Youtube, tengok orang mekap2, masak2 n katun hehe

lebiu so much baby, ihiks

sebelum tidur, aku suka reka mimpi yang aku nak. haha, contohnya aku adaptasikan mimpi2 aku tu dari novel yang aku baca. kononnya nanti aku dah besar(eh hape tak cukup besar ke skrg ni) aku nak buat2 eksiden depan syarikat yang gah di tanah air wow ayat , aku tunggu kete anak tuan pny syarikat tu lalu pastu buat2 ah lintas jalan. pastu nak tereksiden, pastu anak tuan punya syarikat  tu pun terpikat dengan aku. wah wah kau Ya, kemain verangan yek, haha, mintak ampunn XD

itew suke melukis, sebab itew ade tangan berwseniew eeuww.. aku suka melukis. kalau kat skolah, aku boring boring ke, ngantok2 ke, aku lukis la atas buku aku(buku aku tau, bukan buku teks sekolah :P ) pastu pas-pas kat kawan2 dengan harapan diorang akan puji melambung. kekekeke, niat "murni" betul, hihi


family 

subway surfers! :D


I love baking so much :) aku suka buat kek, cupcake sebab bagi aku diorang tu sangat cute miut nak mampps ! ha kau kan dah over, haha

resepi lagi, update nanti ok :)


ape lagi eh nak tulis, sangkut idea pulak. hihi

hah, sejak dua menjak ni aku takut dengar bunyi ambulans n bomba. bunyi bomba memang aku takut sejak azali, tapi ambulan ni baru je. skolah aku dulu sebelah hospital, so aku dah biasa dengar bunyi ambulans. tapi baru2 ni bila difikirkan balik, mesti azab kan orang yang dalam ambulans tu :( sebab tu la aku takut. kalau bomba, bunyi dah aa kuat, skali dia pecut sebelah kete kita, bergoyang kete. huhu takut takut

aku benci gila orang yang share gambar mayat or pocong or hantu or yang sama waktu dengannya kat fb tetengah pagi buta. boleh sakit jantung aku T___T

adik2 aku panggil aku Kak Ros (kakak Upin Ipin) sebab aku garang. haha, diorang la yang nakal+degil, mana aku tak tibai sedas dua :P
sayang Oyi n Muaz n Abby 

menyapu sampah menjadi kegemaran. basuh pinggan, lipat baju tolak tepi tak suka. haha

Aku ada sorang bestie ♥ yang sangat best lagi fun iaitu Farwin Farhanah bt Ahmad Yani! :D shes my loving sister tak sama mak ayah hehe dia comel, baik, hati lembut and sangat2 care tentang aku. mama dia pun sama ^__^ her mom inspired me to love baking, wee. rasa macam satu family kalau duduk sembang skali. memalam g umah dia sebab nak sembang, wah wah dah macam umah sendiri, sesuka ati je nak keluar masuk kan,haha. maaappp kan aku Awin XD


aku masih lagi tak brapa suka handphone, hihi (previous post)

I love cute tiny things, they r adorable


Barbie, Disney Princess adalah gadis2 idola sepanjang hayat! Jeles ok diorang boleh hidup happily ever after 

huhu


And finally, fact no 18, I love my blog readers so much sebab tanpa anda, maka tak bergeraklah CPUV n CPC nuffnang saya yang baru bernilai RM1.50 skarang ni hehe

Thanks for reading, much love, bye! 

Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)