Tak suka HANDPHONE
Wednesday, February 27, 2013 | 12:19 AM | 4 weird people
Assalamualaikum n hey guys :)

Lepas baca tajuk entry ni mesti korang fikir "eh ape gile ini budak tak suka handphone, mereng kah?" huhu, yaa thats the fact. act banyak gila sebab aku tak suka handphone. kalau kawan2 aku memang taulah aku tak suka phone, sebab tu diorang jarang nak msg ke call aku. memang aku tak layan punya. kalau ada emergency ke apa aku suruh call no ma aku, senang. Kalau diorang berdegil nak msg ke no phone aku jugak, maka esoknya

Y: wey ya, phone hang campak tong sampah ja la. tak pon p donate bg orang yang memerlukan. 
aku: k

nampak tak permainan aku? 




sebab aku tak suka phone :

1. BISING
Phone ni fungsinya untuk call orang, msg orang kan? kalau dah call/msg semua tu mesti ringtone mau canggih manggih kan? ha part tu den tak suko. Aku dilahirkan sebagai bukan penggemar bunyi bunyian secara tiba-tiba. sedang2 menghirup kopi sambil membaca surat khabar tetiba ada bunyi black metal "im at a payphone trying to call u..*high vibration" , tak ke terganggung kosentrasi. lepas jawab call n nak sambung baca paper jadi " eh eh aku baca kat mana tadi, retis kawen lari, eh tu dah baca, ish mana eh" =.= see?

aloooooooooooo sape tuh?

2. ON SILENT
Bila dah tak suka bising aku pun silent phone. ha ni lagi menjadi masalah. orang call aku tak jawab pulak. ahaha, rilek ah hampa semua. aku baru tak jawab phone, bukan tak jemput makan nasik minyak eh kau kenapa ya kadang2 bukan kawan2 je yang marah, sekali dengan ayah aku marah, ahaha

3. LAMBAT PICKUP
yang ni aku rasa normal bagi korang jugak. eheh. i dont know y, bila orang call je mesti time tulah aku nak makan nak mandi nak u uk. time aku boring, takde keje takde pulak orang nak call aku kan. sigh~ kebetulan je slalu. pastu bila call balik kena la marah sedas dua

"woi ya hang p buang phone hang skarang jugak!
dush *sambil delete no"

4. TAK INGAT LETAK MANA
aku suka letak phone merata. bila lupa letak mana nak call balik tak boleh sebab phone silent. tapi like i cares :P
semua sebab aku tak suka phone lead each other kan? hikhik, memey pom :PP

5. PHONE TAK CANGGIH
"ohhh lu memey tak reti bersyukur kan? ada jugak phone!" marah beliau-beliau sekalian

6. MALAS PEGANG

aku paling tak suka, pergi mana pun phone ada kat tangan. haishh rimasss!

every time aku pegang phone, diulangi, every time ye, takde pulak orang msg. penat pegang je. kalau jalan2 pun aku tak suka letak phone dalam poket. rasa berat. nak letak dalam beg pulak aku malas bawak beg sebab berat. haih 


aku start pakai phone  masa form1. time tu kalau pakai phone kira hebakkk ah, but after a year aku boring dah.

n crita pasal phone ni aku ingat sorang kawan aku ni, phone dia terjatuh dalam mangkuk tandas kat rnr waktu ikut rombongan skolah XD siap cuci dengan sabun sebab geli. haha, tapi hidup elok je phone dia. dia kata time msg nampak ah air goyang2 dalam phone dia. hahahah



tulah sikit sebanyak sebab aku taksuka phone. hope korang faham la kenapa aku tak jawab/tak balas call/msg korang. 

tapi kalau ni yang call,


nak msg call tiap minit pom boleh, heh melampau la tu. ntah2 aku yang gedik p call dulu. ahaha

till then, bye! :)

all pictures are from google

Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)