The Journey Is About To Begin
Tuesday, June 18, 2013 | 10:33 PM | 1 weird people
Assalamualaikum, hello readers :)

well, I have a good news for my own self. Aku dapat pegi Kolej Islam Antarabangsa kat Gombak, under UIA. :') rasa gembira dapat pegi, tapi dalam masa yg sama takut, pun ada jugak. 

Seumur hidup aku, aku tak pernah pegi jauh dari rumah. Setakat kem skolah, kat Perlis je yang paling jauh. So aku rasa nervous sangat, I have to face the world on my own. dah takde mama tolong cakapkan, dah takde adik tolong buatkan, dah takde ayah tolong itu ini. Sedih . .

Aku harap nanti dapat duduk kat apartment/condo/asrama tu nanti dapat roommate yg sporting and gila macam aku. sebab kalau aku je yg gila tak syok la, makin gila la aku jawabnya. huhu.. and harap2 dapat bawak kereta sendiri, senang nak pegi mana. kalau bangun lewat pun tak payah tunggu bas lama2.

Doakan aku ye, maaf la kalau awak semua yg baca blog saya pernah tersedih ke, pernah termenyampah ke, sorry ye :')

Semoga apa yang aku buat ni betul. tawakal

thanks for reading

oyi jangan gaduh2 ngan muaz n abby tau?






Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)