Phone Casing : New and Custom Made
Sunday, June 9, 2013 | 4:01 PM | 4 weird people
Assalamualaikum. Hey guys welcome back :D

Harini aku nak share sikit kat korang mana nak beli phone casing custom made punya and nak tunjuk casing baru aku! wohhoo!

Phone casing aku yg first skali yang ni


yang ni custom made. memula aku cari phone case yg comel2, samsung punya tak banyak. kebetulan pulak ada orang follow aku kat instagram, and dia buat custom made phone casing. So aku pun contact dia, tunjuk design yang aku nak, dia buat and ni la hasilnya :D omeeyy pinky pinky gitu 
(hard case+lace+pearl+bedazzle = RM50)

follow @ instagram = Cimieko_closet

4 hari lepas aku balik kampung. lepastu cousin aku tunjuk phone casing dia omaaaaiii comel gila T____T hello kitty punya, flip case RM20. murah nak mamp*s! ha kau kan dah over. haha, 

Cousin aku bawak aku pegi KB mall, cari phone casing n jalan2. memula cari kat kiosk kecik2 tu tapi tak lawa. Last skali kitorang naik tingkat paling ats, ada satu kedai tu jual casing untuk phone, tab. Masuk je aku dah gila. haha, banyaaaak sangat! yg blackberry punya cantik2, malangnya aku pakai samsung :')

bila dah puas hati+ pening kepala+rambang mata cari untuk aku, ni la hasilnya


unik ok. haha ( RM5 )


yang ni pun RM5


Comel! ^___^ ( RM10 )


yg ni for my sister, model phone dia tak banyak yg tinggal. 
aku beli warna merah plain n beli sticker beddazle, sedap sikit mata memandang.
HAHA, ampunkan aku Awin T__T


Aku punya yg plain tu nanti nak hias sendiri. tapi tak tau la nak cari kat mana bedazzle/bling2 punya yang comel2 mcm ni


macam tu la, nak cari accessories yg 3D mcm gambar kat atas. teringin nak buat sendiri T____T

anyone kalau tau mana nak beli komen la ok, 

thanks and bye!





Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)