K-Pop bikin aku gila!
Thursday, May 16, 2013 | 7:09 PM | 6 weird people
Assalamualaikum bebeh bebeh sekalian.

Entri pertama setelah sekian lama. haha, maaf la ye, saya busy banyak sebab dah start skolah semula. tapi lepas ni boleh la update 1,2 kali seminggu. at least la, tanak kasi blogsunyisepi ni semakin menyepi, kehkeh


Okay back to the topic. Aku tau zaman k-pop2 ni dah lama dah bertapak di malaysia ni (eh? bertapak? ahaha ) Tapi aku tak pernah minat k-pop. bagi aku k-pop yg lelaki semua macam tak ada kejantanan memasing, muka lembut tak boleh belah. kalau yg rambut panjang pulak memang aku tak boleh beza dah jantina diorg. dah la tu, bibir pink bagai kalah bibir aku yang memang dah sah tak pink, malah merekah pulak. ahahaha, tapii,



rilek dulu okay, k-pop-ers sekalian

aku bukan nak kutuk k-pop ke menda k, rilek eh, jangan marah. hihi. 


itew malu nak cakap, itew pun dah minat k-pop. ihiks 
gedik k gedik

semua ni bermula sejak 2 hari lepas. kawan aku bagi citer running man, ada minho berrr! dia masuk je aku jatuh hati dah! mygodmygod apa dah jadi ngan aku ni. haha, tak keruan dibuatnya. XD serius aku cakap aku baru kenal minho 2 hari lepas. diulangi DUA HARI lepas. sila jangan gelakkan aku. sebab

aku ingat yg dalam running man tu LEE MINHO , padahal yg tu CHOI MINHO 



baiklah aku masih perlu belajar lagi. huhu, so conclusion di sini, I'm an officially a K-Pop die hard fans from now on! muahahahahha
over bebenau. kihkih


I'm in love with you sayang. kekeke

You kekasih gelap I ok darling. kihkih

K bye.



Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)