Belajar Memandu (Bloopers)
Thursday, April 25, 2013 | 11:31 PM | 2 weird people
Assalamualaikum :)

Hey awak-awak semua :D Hari ni kita nak share sikit tentang pengalaman blajar bawak kete and benda2 yang berlaku sepanjang masa tu. Nanti lepas kita dah pass JPJ (yakni esok testnya) kita update belajar memandu part 3 okay, stay tune! ihiks *gedik booo gedik. tapi tu pun kalau pass la. 
btw tajuk tu takpayah nak bloopers sangat kot, bhaha

self capture. gembira cikgu tak duduk sebelah

setiap kali aku praktikal aku mesti buat sesuatu yang memalukan. Yes. MEMALUKAN. contohnya aku tgh bawak kereta kat jalan raya


Cikgu : Ni jalan apa? (tunjuk kat sbelah kiri)
Aku    : Err (mygod mygod jalan apa ni aku tak tau! +..+)
            Jalan B cikgu
Cikgu : Eh ni jalan susur keluar la, kamu ni
Aku    : eh eh, ok. malu

Pfftt. Aku tau yang aku tak tau n tak pernah lalu kat jalan yg cikgu aku tu tunjuk, tapi disebabkan nak tunjuk yang aku ni ingat semua jalan yg dia ajar maka aku main hantam je sebut jalan B. Padahal jalan yang aku tgh guna tu la jalan B. cis, malu malu

Then, kalau praktikal kat litar, praktikal kali kedua cikgu aku keluar kete and suruh aku pegi jalan ke litar praktikal tu sendiri. Mula2 trkejut gak ah "eh pehal cikgu ni tinggal aku sensorg" lepastu baru faham sbb aku dah pandai bawak, dia malas nak duduk kat sebelah. so dia pegi la rehat. amboi, haha

Lepastu cikgu aku suka suruh aku yang jadi cikgu. kalau ada orang yg baru first or second time praktikal n tak berapa reti bwak kete, dia suruh orang tu duduk sbelah aku n tengok aku bawak kete sambil ajar. nasib dia suruh perempuan je jadi student aku(eceh student konon), kalau tak, malu I noks. ihiks. kebanyakan yg aku ajar tu tua dari aku. malu bah. haha

kakak ni omey kan? :D izzati nama dia. boleh pulak aku lupa mintak nama fesbuk.
demm

Kalau ikutkan aku takde masalah bawak kete sbb kat rumah pun dah biasa bawak kete even auto punya. Tapi aku ada masalah masa 2nd last praktikal.

Kebetulan betul, SETIAP kali praktikal aku sakit, demam2 macam tu. Tapi masa praktikal tak sakit, habis2 je mula la nak pening la sakit pinggang la segala macam. haish. lepastu masa 2nd last n last praktikal aku tak boleh buat part naik bukit =(  sedih banyak oo.. Asyik mati enjin je. hmm takpelah aku cuba yang termampu. Kalau tak pass tu ada la hikmah kan

Btw skarang aku gila suka main game car parking. hehe, ntah la kenapa. Gian kot. haha

oi tepi ah aku nak parking sana tu

kenapa mesti lintas jalan masa ni T..T

gangster bebeno aku ni

eh sejak bila aku blajar bawak treler ni? haha


Thanks for reading :D Tak boleh update bebanyak. Aku tngah bersedih ni. huhu, tekanan perasaan k. dah la tension lepastu esok nak test JPJ lagi, makin tension la aku. huhu, wish me luck. dengan doa anda sekalian InsyaAllah saya akan berjaya esok :)



Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)