The Awesome-ness of Camera 360!
Friday, March 29, 2013 | 4:16 AM | 2 weird people
Assalamualaikum, hey guys! :D

I am not perfect. everybody have their own imperfection. Macam aku, nak mengaku pun menyampah huhu  one of my imperfection is kulit aku teruk gila. jerawat maha banyak ok =..=! kadang2 tak sanggup ambek gambar sendiri, malu sobs ni semua punca dari hormon. Start darjah 6 aku ada jerawat dah sebab nak PMS. and aku alergik seafood tahap kronik. secalit,setitik budu aku makan, ha gatal2 satu muka sad alia sad

Tapiii, dengan adanya Camera 360, aku makin giat mengupload gambar kat FB sebab muka di edit dengan gebus dan super mulus. muahahaha, tak segan2 dah nak ambek gambar muka sendiri yang kurang menyenangkan ni. hee, meh aku tunjuk sikit kelebihan camera 360 ni


untuk pengguna Android :)

banyak effects yang super cool!

boleh pilih gambar dari gallery 


BEFORE AND AFTER

  
gumbiranya hati. hahaha


  


  
I love the most <3 p="">



Aku bukan edit gambar2 aku bagi flawless mcm tu sebab nak 'hot' di facebook ke apa, aku buat sebab aku suka. Bukan sebab nak tarik perhatian okay. Aku siap bagi amaran lagi kat title gambar yg aku upload kat facebook, gambar2 tu dah di edit. Tapi ada yg tak puas hati kata aku gedik :'(

Apa2 pun aku still rasa bersyukur dengan apa yang aku ada sebab aku slalu mindset masih ada orang lain yang lebih teruk keadaan dia dari aku kat dunia luar. Thank you Allah, alhamdulillah..

hope awak2 semua enjoy guna app ni like I do okay :D boleh download kat Play Store

till then, bye!



Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)