My brother(s)
Sunday, March 17, 2013 | 12:51 AM | 2 weird people
Assalamualaikum hey guys!

I have a brother. eh no, i have brothers. 
act aku ni 'penyampah' gila bila adik2 aku berlari-larian, berkejar kejaran dalam rumah. sebab bising. tapi bila difikirkan balik, aku rasa ok lagi kot diorang bising macam tu sebab normal la budak kan, aktif.

bila diorang senyap, ada la benda yang diorang buat.
hhehe, jom tengok macam mana diorang isi 'masa lapang' 


tengoklah si muaz tu, keje nak memanjat melompat menjerit n men yang sama waktu dengannya

time tidur pun over cenggini

nampak la waras sikit. sikit jela :P

kenapa muaz dilahirkan sebegitu? T..T sobs

my goddd budak ni

amboi, haha

majlis tahlil ni. ada mayat ada orang baca yasin, kekeke


k ni comel. hee

gambar oyi sikit kan?
sebab aku rasa oyi ni paling normal antara adik2 aku. semad je slalu. hensem :D


Baiklah. aku kena terima kenyataan yang adik2 aku memang pelik.

by the way


Thanks for reading n


Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)