Kisah Hobi (part 1)
Sunday, March 10, 2013 | 2:03 AM | 0 weird people
Assalamualaikum readers :)

for your information, aku ada satu hobi yang kebanyakkan orang tak suka buat. aku suka sapu sampah kekeke

ni serius tak tipu punya eh, hehe. k memang aku suka sapu sampah sebab lepas dah habis sapu, aku suka perasaan puas gila bila tengok lantai bersih, hikhik

k k aku nak crita pasal aktiviti menyapu aku zaman dahulu kala.
kalau dulu2, time umo 10 tahun macam tu la kan, aku suka sangat berkira time sapu sampah. contohnya kalau kat kelas. kadang2 cikgu masuk kelas akan cakap "kutip sampah bawah meja masing2" haa time tu la aktiviti menyepak sampah ke meja kawan berlaku XD tipu ah kalau korang tak pernah buat :P

Tapi aku punya kes lain. kalau kat kelas aku kutip je, tak berkira. tapiii, kalau kat rumah, ha memang aku sepak segala sampah keluar dari kawasan aku! haha, contohnya gini


ni rumah aku dulu. warna pink tu tau. depan rumah aku ada padang n pokok2 besar kt situ. so hari2 ada daun luruh ece, luruh sangat *tangan di dada mata ke atas aku kan rajin menyapu, even ada pakcik MPSP sapu tiap2 pagi esoknya, aku tetap geramkan tengok daun2 tu. huhu, so aku pun sapu la. tapii


ni kalau korang pandai, aku tak terang pun korang faham dah. hehe,
nampak dok garisan merah tu? haa, jangan ingat aku ni suka menyapu, aku akan sapu seluruh jalan tu. aku sapu dalam garisan merah je sebab situ je kawasan rumah aku. muahaha, berkira kan? pastu yang daun2 aku sapu tu aku tolak p kawasan rumah jiran, ahaha terasa diriku begitu jahat, muahaha

dulu aku noob laa, bia ah nak buat apa pun :P 
disebabkan aku ni suka sapu sampah, aku dah boleh tau penyapu mana yang elok, penyapu mana yang selesa guna, eh dah macam pengkritik penyapu pulak aku, hehe

this is me, super kakak pegang penyapu!
kelas kau  :D


btw ni penyapu idaman aku
verangan. pengaruh harry potter la nih. hikhik



nanti aku crita pasal hobi aku yang lain ok? :D happy reading, thanks a lot n till then!



Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)