Blog dan Blogger pilihan :D
Wednesday, March 6, 2013 | 1:59 AM | 2 weird people
Assalamualaikum n hello readers :D

2 3 hari lepas aku dikenakan sekatan tenet sebab tidur n bangun lambat. So aku tak online fesbuk n hati meronta-ronta  nak update blog. semalam aku curi2 online, tapi cari wifi(broadband celcom) tak jumpa. cis. maka aku menggunakan kepakaran aku buka hotspot kat phone ma aku phone sindiri takda tenet n online guna  tablet. update blog pun pakai tablet.bersusah payah  menggunapakai tenet yang slow utk update blog. nampak tak kesungguhan aku di situ?  muahaha
ok ok sudah. 
talking about blog n the bloggers

well for your information, aku sangat sangat suka baca blog orang :D kalau boleh setiap kali bukak blog si polan ni, aku nak marathon baca blog dia dari awal2 dia berblog sampai entry yang terkini. tapi tak semua blog yang aku penah baca, aku akan terus baca sebab kebanyakannya tak memenuhi kriteria utk jadi my fav blog eceh ayat

Blog yang aku paling selesa baca adalah bilamana font yang digunakan tu beso beso. ramai blogger mostly remaja suka decorate blog diorang cantik2 n sometime hanya ikut keselesaan diorang je. bila masuk blog diorang aku akan "wahhhh lawanya blog dia!" tapi time nak baca, tetiba 
tulisan tak boleh 'kecik' lagi ke? sobs

tak semua orang dilahirkan dengan mata yang tak bermasalah ok.
sakit mata nak baca sebab tulisan kecik sangat. dahlah tulisan bermasalah, bahasa pun boleh bikin aku sakit jiwa :(
so aku lebih suka kalau diorang tulis biar perkataan tu penuh tak di short formkan lebih2 n pakai font biasa, which is mean tulisan tegak, tak berangkai. kan senang nak baca :)

lepastu,aku tak berapa suka sangat blog yang tulis banyak aktiviti harian je. like 98% entry semuanya pasal aktiviti harian. macam boring

tapi aku paaaaaling suka kalau blogger tu seorang yang funny n care about their readers. contohnya, dia suka post entry yang make people smile n laugh instead of membebankan readers dengan cerita terlalu banyak masalah kat blog. ha thats my fav blogger :D

so heres some of my fav blogger, pemes gila baq ang, tak bagitau sapa pon mesti hampa kenai dah :D

Sila click nama untuk ke blog mereka

aku boleh masuk bilik bedah lepas baca blog beliau, lawak gila ok :D sudah la lawak, cantik pulak tu. jeles aku, hikhik

aku baru kenal n follow up beliau last month. shes an architect. dalam masa dua hari aku habis baca semua entry beliau, n shes inspired me to blogging again! how cool huh ^_^ thanks kak namee lebiu so much :D

Sebelum ni panggil zoey zau yah tapi baru2 ni dia tukar nama panggilan from zoey to siti, tapi aku asyik lupa n sebut zoey. tringin jugak nak tau knp panggil siti, tapi malu nak tanya :3 orang Kulim, dekat gila ngan rumah aku tapi tak penah tersempak pon bila p Giant. haha, shes a MUA n i adore her so much! dia sangat cantik 
jeles, hehe

Fyna pun MUA jugak, nanti aku tunang/kawen aku nak dia mekapkan :D 

ini adalah blog pertama aku baca dalam hidup! tapi sejak keputusan bekalan tenet selama setahun sebab nak PMR dulu, aku pun keputusan hubungan dengan dia, n skarang tengok blog dia macam tak berpenghuni sejak sekian lama :( but u guys should read her older post because for me, shes hilarious :DDDD

last but not least, blogger pilihan sepanjang zaman

hoho, gua memang suka baca blog lu ah brader. gua rasa lu pun patut baca blog gua, kita serupa. ahahaha eh pehal kau

Ok itulah sedikit sebanyak tentang blog n blogger pilihan aku. Korang suka baca blog siapa? Share lah k, sharing is caring :D

thanks for reading,

Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)