Sibling(s)
Saturday, February 23, 2013 | 3:23 PM | 0 weird people
Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang bajet maria elena. Haha

Hai iolls :D let me intoduce to u my beloved adik bradik so nanti aku tulis post n ada sebut nama diorang korang xpening k pasal adik aku ramai ala 4 orang ja pon :P . Harhar best la pulak gelak camtu, ahhaha



Okay, aku anak sulung dalam family. Umur 18 tahun this year n seorang kakak yang baik dan prihatin  please take note ye makcik2 yang ada anak hensem, kihkih walaupun aku ni garang gile, selalu marah adik2 aku tapi bukan maksud aku ni tak mesra kanak2 ok. Adik aku tu sangat suka menggeram dan menggaram kan aku. Sikit2 tak dengar cakap, sikit2 gaduh2, mana aku tak baran =_=

Adik bawah aku, lelaki umur 16 tahun. Ok dia ni aku gile xpaham prangai dia skarang ntah pape je. Dulu time kecik2 kitorang rapat evendoe aku suka buli dia haha, tapi skarang dia suka lebihkan kawan dia je :'( ok fine nak buat macam mana kan~
we called him Alih. nama Harith tapi dulu dia pelat2 xreti sebut nama dia, jadi Alih la. haha, aku slalu usik dia macam ni

Aku : Alih, alih meja ni kejap boleh? ooo lih, meh la alihkan
him : ish 

haha, 




next, Oyi. nama betul Bukhari tapi kes dia macam abang dia kat atas la, pelat. umur 6 tahun. hee, oyi ni comel hensem n paling rajin tolong aku. dia penyayang sangat2, dia suka main dengan baby n PANDAI :D
time buat homework dia okay n suka sebab dia minat blajar. one day dia tak siap homework sebab kitorang keluar balik lewat malam kot, punya dia menangis sebab takut cikgu marah tak siapkan hw. pukul 12.30 pagi aku, dia n ma tolong buat bagi habis. nasiblah dapat adik rajin blajar :')

kenapa muka macam tu? haha

actually aku tak sangka boleh dapat adik lagi pasal aku dah biasa hidup dengan Harith je, 10 tahun baru dapat oyi. time dapat oyi aku nak amek UPSR, pastu dapat 4A 1B, orang tanya kenapa tak dapat 5A, aku cakap stres ada adik kecik. haha, jahat aku padahal bengap English

lepas oyi, dapat muaz. dia ni omaigod degil nak mamp =..= suka cari masalah dengan aku, dah la malas blajar. p skolah tak masuk kelas, dok kat tepi ja. then balik rumah bila tanya ada hw ke tak, dia jawab tak sebab tak masuk kelas. haish, dah la bila mintak tolong buat something punya la susah. bila dia nak tolong, kena 'ulang' tolong pasal orang suruh buat tu dia buat ni. memang geram la kalau dengan dia ni. harap comel je


tengok gambar pun boleh nampak kenakalan dia. 

sometime aku rasa tak adil bila orang suka muaz dari oyi. muaz memang la comel sebab dia montel putih banyak cakap, tapi oyi hensem apa. kalau ma aku bawak p skolah budak dua orang ni, mesti orang kerumun(eh betul ke eja) muaz sorang je. Oyi dok tepi ma aku sorang2. dia tengok je orang tanya macam2 kat muaz dengan pandangan yang macam tertanya2 kenapa orang pegi kat muaz je. :'( sedih tau, oyi tu kulit gelap sikit je, kalau tak memang muaz kalah la. but i love oyi more than muaz. adil ok, nasib ada sorang kawan aku ni suka gila kat oyi, huhu

takde comel pun aku nengok

lepas dapat oyi n muaz aku fikir dalam hati "aku tanak adik dah", haha, letih nak layan. tapi waktu aku form4 ma aku pregnant lagi, pengsan gak ah aku time tu, haha. tapi syukur alhamdulillah Allah bagi sorang girl! :D ma aku sampai nazar nak dapat anak perempuan, hee, ok la, permulaan n pengakhirannya girl. macam sweet je, hee.

Ma aku namakan A'isyah Humaira. comel sangat2 dia ni. 14 Feb aritu umur dia 1 tahun! :D aku ingat lagi last year balik skolah p klinik terus tunggu ma aku branak. haha


comel kan? even aku hidup setahun dah dengan dia aku still geramkan kecomelan dia :D



okay till then, nak pegi amek lesen kereta ni. bye :)

Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)