GIVEAWAY!
Friday, February 22, 2013 | 5:54 PM | 0 weird people
Assalamualaikum :D

teaser

pictures from google


hey hey peeps, i bet iolss xcited baca tajuk post ni kan, hee :D
actually aku bukan nak buat giveaway pun tau,tapi jangan kecewa n terus tak baca entry ni ok, because u still have a chance to win polkadot shawl with lace. how? ok baca pelan2 k :)

1st of all aku nak cite pasal pengalaman aku ber-giveaway ni.
kali pertama aku join giveaway ni kat facebook,  dalam 2 3 minggu lepas. hadiah dia shawl tribal. sangat cantik! sekarang aku gila tribal, sebab tu taknak lepaskan peluang dapat shawl free. hehe, tapi tak menang pom :P

untuk mengubat hati yang lara, aku gigihkan diri search apa2 giveaway kat google. macam2 giveaway ada tapi cara nak menang tu susah n agak menyusahkan eh kau nak menang buat jela, banyak songeh betol.  k fine, hahaha, so aku pun xjoin la giveaways tu. pastu aku try cari kat facebook pulak, search keyword giveaway malaysia, tapi hampeh no result hikhik. last aku pun berdiam diri je senang.

2 hari lepas fyna here! buat giveaway sempena birthday dia. omaigod den pon apo loi masuk yo la, haha. kena komen kat blog dia n bagi kata2 semangat, tapi once again tak menang jugak. T_____T pasal aku tak iklas kot, huhu. nevermind~

and last aku join untuk bulan ni, giveaway from THE HIJABI DOLL

hadiah dia macam yang aku cakap tadi polkadot laces shawl
ni banner dia, cantik kan? :D

so kalau nak menang, share je gambar tu n  komen kat gambar yang sama di PAGE THE HIJABI DOLL "i want this". and ur done :D then tunggu la 28 haribulan ni baru dia umum pemenang ok. 

so goodluck n till then, bye :)

Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)