DIY
Monday, February 25, 2013 | 4:47 PM | 0 weird people
Assalamualaikum nada suara kak maghia elena

Hey anda2 semua, mari kita ke segmen berDIY membentuk perangai gentleman dalam diri boyfriend anda2 semua. Tapi itu punya entry tunggu 6 tahun lagi ye sebab tuan punya blog pun takde boyfriend, kekeke


Ok taklah, actually aku nak story mory pasal kedai DIY ni, hehe.
Siapa tak pernah masuk/jengah/toleh tengok dalam kedai mr diy ni? kalau ada, memang sedih lah. 
Reaksi aku bila kali pertama masuk kedai ni,
eleh DIY je mesti barang banyak made in china


teeettt, k tipu. aku penggemar barang yang murah tapi masih ada kualiti and comel2 ok :D

omaigod omaigod banyaknya barang! mereng taktau nak start p section mana dulu. haha


nampak tak betapa eksitednya aku? haaaaa, gitulah ye sampai setiap kali p tesco mesti masuk DIY even takde apa nak beli. hikhik

barangnya dahlah murah, comel2 gitu. aku paling suka beli getah rambut, klip rambut, aksesori phone. homaingaih ghase macam nak borong semua. beli penuh satu bakul, time nak bayar kat kakak cashier aku jadi malu.mesti kakak tu fikir "eh budak ini masih kecil sudah pandai memboros" muahaha,

sometime kalau ada event apa2, yang kena bagi hadiah or tukar2 hadiah, aku tak fikir panjang terus tuju DIY and capai apa2 yang lawa. sampai orang tanya "eh alia hang beli mana cekak rambut tu? comel betul!"
n aku jawab "beli kat DIY" maka akan terkejut lah diorang semua sebab tak sangka. kekeke, dont judge a book by its cover ok. nampak je DIY tu macam cikai mikai :P

in conclusion kalau dapat hadiah dari aku yang best2 jangan tanya la aku beli kat mana. hee :D

thanks for reading ^_^ bye

Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)