Last day of school
Friday, November 18, 2011 | 11:39 PM | 1 weird people
Hai,
setelah sekian lama x update blog
marilah bertepuk tangan atas kejayaan saya me-log in belog saya
hoyeyhoyey


ok ok, sudah.
kang patah tangan patah jari aku gelak pecah perot pulak

hari ni aku nak cite kejadian ari khamis lepas
khamis tersebut merupakan hari mengutip duit 100 hengget kat skolah
dan sain buku kemajuan merangkap hari plg malang bg stdnt tingkatan 4 skola aku
semua org tertunggu-tunggu mak bapak datang amek skola

ada yg berdiri dpn pintu
ada yg turun naik tangga pegi call bapak
ada yg sudah menangis x tentu pasal
dan ada yg buat senang hati pasal bapak dia x dpt dtg
ha yg tu aku lah 


suka ! haha

di sebabkan akan ada guru yg mengomen masa sain bku kemajuan, 
maka perubahan drastik berlaku hampir setiap plajar tngkatan 4
drpda menyetan , jadi baik
drpada gedik , brubah teros jd betina mukabumi terakhir
pendek kata
semua pun mengontrol la hari tu


ha tu la, kepit2 lagi u 
kahkah

nasib la mama i amek bku i awal2
kihkih
klau cikgu komen hot2 msti bengang gila kan
almaklumlah aku tak pernah rasa kena komen buruk2
wehnakcakaphangtupelajarcontohlahaktuih


okay, lepas mak bapak dah dtg kitorg boleh balik awal
di sebabkan mak aku cikgu , bapak aku pun x dtg
so trpaksa la aku tnggu kan

tapiiii


aku ikut diyana balik umahhh ! 
hoyey hoyey


best oo
diyana belanja tiket hotel satu
eh eh tiket wayang
hoiotakjanganblue.akulempangkangnazakteros


best cite ni
ingatkan satu filem je,
rupanya ada sambungan 
cis


tapi apaapapun
aku bg 4.5/5 la utk cite ni
bagi aku
Shamsul Yusof ni menyambung karya P Ramlee
best cite dia

....

Lepass tu
i tdo uma diyana tau
buat akaun
Fatin nab bolat pun ada

malam tu budak 2 heko tu tgk bola en
aku pulak dok risau diyana ni x abeh buat akaun lg
rilek ja aku tengok
rasa mcm nk hempuk dia bagi sedar sikit


lepas abes bola pun dia buat lambat2
macam tak risau ja
aku pun da GRR mcm ni


huhu
tapa la, nanti kita update lg ok

saya nak pegi tgk kawan belog kawan saya
ada tuto mekap !
i loike tau
dia mekap mcm michelle phan 
cantik
saya sangat jeles


zoeyzauyah.blogspot.com

ini tuan punya blog


kak, maap saya culik gamba akak 



lihatlah, saya malu ckp dengan org yang cantik
huhu

ok bye


Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)