cuti sekola lagi :)
Wednesday, April 20, 2011 | 4:13 AM | 2 weird people
assalamualaikum n hello readers! 
im back with my pox pox XD *having chicken pox here, haha

now, mari bercerita sambil melihat dan melawat sambil belajar ye anak2 ;D


tahu tak kat mane tuh? :) yey, pandai ! i-city la syg, bukan simply siti. kehkeh(mati haku kene saman spulo juta)
ya aku pegi sane cuti bulan 3 ari tu, uma pakcik aku dekat2 aje dengan tempat nih, so
ENJOY la :)

itik takde mata. gegaran yang dihasilkan tangan aku menyebabkan itik kurang cantik ini menjadi cacat
atau dengan kata lain OKU, maap encik itik.

hei hape ni? 
ini namanya daun bercahaya aka daun yang ade nur seperti nur alya saqina xD


kau tengok, lawa je aku snap gamba. kalau kasi lidia saedon, hancurr! muahaha


sendiri amek T.T sungguh sadis dan gramatis 


goyangan buntut budak gumuk menumbuhkan tanduk dan eko kejahatan haku




tadaa :D abes suda, haa~ meh usha belon beso pulak hokes 


hei saba le, time ni belon baru nak mengembungkan diri :P 

working working



dialog:
isteri 1 : abang.. sampai hati abg tinggalkan kiorang T.T
isteri 2 : abang...... hutang blom bayo lagik
isteri 3 : abang! nak kawen lagi la tuh!
isteri 4: celake punye suami, ko tinggal haku camtu jek.tape tape, bomoh siam aku carik sampai lubang cacing!

moral value: isteri tua jugak yang baik


cousin2 i memang pandai bergaya :P


mama haku yang gojes, take note abang2, suda berpunya ye. hee


tersempak dengan daddy n baby dia yang comel mase nak lintas jalan.
by michael brammen (german yaww)


sempat lagik xD
by Tawim Dumkhum (thailand)


hebat belon ni, bole upside down 
by daan elfrin and miriam jurg (netherlands)
to daan and miriam : agak2 korang, bila bole buat belon mengiring pulak? siap call i hokes? xD



golap . teknik edit yang teruk :|


agak membanggakan la bagi aku, *shutup u


+.+ macam tau tau je aku nak amek gamba.sebok je la abang agak hemsem tuh



i heard that baby said : way u go zeppelin! yahoo, malaysia! muach muach
direka oleh encik sobri, aizat naik belon ni la kot


haha, my aunt yang spoting abes lah! XD


siapa? korang find out senili :P


tak dapat snap dia punya happy face :(


teka la ape ni :D


doraemon! bontot je dia tunjuk kat haku . haih~
by Hedaaki Ito (japan of coz)


doraemon tak dapat terbang guna buluh terbang  sebab hari da ujan
kene tolong mama Nobita angkat kain. kehkeh



oyi pun da rawr dengan aku, lapo xD


balik aku jupo benda ni, terus ingat jalan balik umah  iklan komersial kat youtube.
hancuss xD


hokes, thats all . nite, sayang anda ketat2.(means sila tekan like button)


Labels: ,


Hi! Welcome to my blog. Do enjoy reading and support me by following my blog. Spread the love ;)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Facebook
Instagram
We Heart It
About Me

Blog is being modified. Keep calm and just keep reading :)